🔶 نشست کارگروه مولدسازی اموال مازاد استان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام برگزار شد
📲| بهگزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، امروز شنبه ۱۶ خردادماه جلسه کارگروه مولدسازی اموال مازاد استان به ریاست دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام و با حضور اعضای کارگروه و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی در سالن شهید سلیمی استانداری ایلام برگزار شد.
براساس این گزارش، دبیر کارگروه مولدسازی در ابتدا این نشست ضمن مروری بر مصوبات جلسه قبل، گزارشی از وضعیت انجام مصوبات جلسه قبل را ارائه نمود که هریک از اعضای جلسه مطالب و موضوعات مرتبط با دستگاه اجرایی تحت مدیریت را خود بیان کردند.

