دهلران-به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران در آئینی از زحمات سعید نصرالهی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان دهلران قدردانی و دکتر شهر یار رسولی جایگزین وی در شبکه بهداشت و درمان دهلران شد.
دکتر یگانه در این آئین با اشاره به رسالت مهم بهداشت و درمان گفت:بهبود امور،تعامل با دستگاه ها و تکریم ارباب رجوع و توسعه تجهیزات وامکانات به جد در دستور کار مدیر جدید باشد.
فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت تقویت زیرساختهای سلامت و بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت:اعتبارات بهداشت و درمان چشمگیر است و نیازمند تلاش بیشتر است وپیگیری بیمارستان جایگزین واستقرار دستگاه سی تی اسکن در موسیان مد نظر باشند.
وی از خدمات وزحمات نصرالهی قدردانی و برای دکتر رسولی در خدمت به مردم آرزوی موفقیت کرد.

