
دهلران- معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اعلام کرد که دهیاریهای حوزه جنوب استان به هر میزان مورد نیاز میتوانند از تسهیلات کمبهره بهرهمند شوند و تا پایان سال جاری نیز ۳۰۰ میلیون تومان به حساب تمامی دهیاریهای این مناطق واریز میشود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، علی قربانی روز شنبه در نشست کارگروه بررسی مسائل شهری و روستایی شهرستان دهلران اظهار کرد: برای هر ۱۰ روستای پنج بخش این شهرستان، پنج میلیارد تومان به منظور خرید یک دستگاه خوردوی آتشنشانی تخصیص یافته و مابقی حدود ۲۰ درصد هزینه آن نیز توسط دهیاران همان روستاها تأمین میشود.
وی از پیگیری اخذ بیمه برای دهیاران، امتیازبندی شغلی به منظور ارتقای امنیت شغلی، برگزاری آزمون استخدامی و اختصاص کد دهیاری به روستاهای بالای ۲۰ خانوار خبر داد.
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور یادآور شد: تا پایان سال جاری، ۳۰۰ میلیون تومان به حساب تمام دهیاریهای حوزه جنوب استان واریز میشود که این اعتبار میتواند در مسیر بهبود زیرساختها و ارائه خدمات عمومی هزینه شود.

