مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام خبر داد:
✅ مشکل آنتن دهی موبایل در پنج نقطه شهرستان هلیلان به زودی برطرف می شود
🔰 مهندس علی کریمی مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام در نشست مشترک نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و #فرماندار_هلیلان با مجموعه مدیران استانی از رفع مشکل آنتن دهی موبایل در دو دهستان داربید و داجیوند شهرستان هلیلان خبر داد و گفت: به زودی سایت BTS روستای سرچم به بهره برداری می رسد و سایت گراب نیز در اولویت اول استان قرار گرفته است.
وی در ادامه تاکید کرد: همچنین دو سایت میدرعلیا در دهستان زردلان و تازه آباد در بخش مرکزی شهرستان تحت اقدام این اداره کل است که انشاءالله تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
پ.ن: مشکل آنتن دهی موبایل برای سالها است بعنوان مطالبه مهم جوانان هلیلانی در مناطق مذکور بوده که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته به زودی این مطالبه به حق مردمی نیز برآورده خواهد شد.

