نشست هماندیشی فرماندار سیروان با چهرههای اجتماعی و گروههای محلی | تأکید بر استمرار گفتوگو برای حل مسائل شهرستان
🔹با حضور باقر فرماندار سیروان، معاونین، بخشداران و روابط عمومی فرمانداری، و جمعی از چهرههای اجتماعی، گروههای محلی و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان، نشست هم اندیشی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
🔹«عالمی» فرماندار سیروان با تأکید بر اهمیت مشارکت عمومی در فرآیند تصمیمسازیها اظهار داشت: توسعه و پیشرفت شهرستان در گرو تعامل، همفکری و همراهی همه اقشار جامعه است.
🔹وی افزود: گروههای محلی و چهرههای اجتماعی نقش واسطهای مهم میان مردم و مسئولان دارند و با انتقال مطالبات و دغدغههای جامعه، میتوانند مسیر توسعه شهرستان را هموارتر کنند.
🔹نماینده عالی دولت در شهرستان، همچنین گزارشی از عملکرد شش ماهه سال جاری در حوزههای عمرانی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان ارائه داد و با اشاره به کمبود منابع و پیگیریهای انجام شده، تصریح کرد: با قدرت، همفکری شما و مشارکت شهروندان، میتوانیم کارهای مهم و توسعهای را به نتیجه برسانیم.
🔹فرماندار سیروان،بر ضرورت استمرار این جلسات هماندیشی و بهرهگیری از ظرفیت فکری و اجتماعی اقشار مختلف شهرستان تأکید کرد و گفت: همین گفتوگوها و تبادل نظرها، راهکارهای عملی برای حل مسائل و ارتقای توسعه شهرستان را فراهم میکند.
🔹در ادامه جلسه، حاضران دیدگاهها، دغدغهها و پیشنهادهای خود را در حوزههای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مدیریتی شهرستان مطرح کردند و بر نقش مستقل فرماندار در تصمیمگیریها و استفاده از نیروها و ظرفیتهای بومی تأکید شد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
۱۴۰۴/۰۷/۰۱

