معاون سیاسی فرماندار سیروان: همکاری بینبخشی کلید ارتقاء سلامت مردم است
«آبیاری» معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی، بر اهمیت پیگیری مصوبات و همکاری دستگاهها در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تأکید کرد و گفت: همکاری بینبخشی و تعامل مستمر، کلید موفقیت در ارتقاء سلامت مردم است.
✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و کارگروه سلامت بسیجیان روز سهشنبه، ۱ مهر ماه ۱۴۰۴، به ریاست مهندس آبیاری و با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه، مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولین ادارات عضو، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
🔹 "آبیاری"، با اشاره به نقش مؤثر سازمانهای برونبخشی در ارتقاء سلامت مردم، بیان داشت: ارتقاء سلامت جامعه تنها با همکاری و هماهنگی همهجانبه ادارات و نهادها ممکن است و پیگیری مصوبات جلسه مسئولیت مشترک تمامی دستگاههاست.
🔹 وی افزود: اقدامات هر دستگاه باید به صورت منسجم و هماهنگ با سایر نهادها انجام شود تا اهداف کلان سلامت جامعه محقق شود. جلساتی مانند این، فرصت مناسبی برای تبادل نظر، ارائه پیشنهادهای عملی و ایجاد هماهنگیهای لازم است.
🔹 معاون فرماندار سیروان، همچنین بر اهمیت تدوین راهکارهای عملی برای پیشبرد اهداف برنامههای سلامت روان، جوانی جمعیت، سلامت کارکنان و بهداشت آب و محیط زیست تأکید کرد و خواستار همکاری مستمر اعضا شد.
🔹 در ادامه، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و مدیران ادارات عضو، اقدامات انجامشده و پیشنهادات خود برای تحقق اهداف سلامت عمومی را ارائه کردند.
🔹 "افشین عباسی"، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، به اهمیت برنامههای سلامت روان، جوانی جمعیت، سلامت کارکنان و بهداشت محیط پرداخت و مباحث تخصصی مرتبط با هر برنامه را تشریح کرد.
🔹 دکتر عباسی همچنین اقدامات حوزه خود را در طول شش ماهه نخست سال جاری مرور کرد و به شاخصهای سلامت عمومی اشاره کرد.
📅 سه شنبه / ۱ مهرماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

