فرماندار سیروان: پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نیازمند همافزایی و مشارکت همه دستگاههاست
🔹جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیروان به ریاست «باقر عالمی» فرماندار شهرستان و با حضور صباح عباسی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای شورا، رؤسا و نمایندگان دستگاههای اجرایی، انتظامی و نهادهای حمایتی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
🔹فرماندار سیروان در این نشست با اشاره به ضرورت برنامهریزی هدفمند برای کاهش آسیبهای اجتماعی، اظهار داشت:
پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مسئولیتی همگانی است و تحقق آن نیازمند همکاری، هماهنگی و همافزایی همه دستگاهها و مشارکت آگاهانه مردم است.
🔹وی افزود: هرگونه غفلت از مسائل اجتماعی و فرهنگی میتواند پیامدهای اقتصادی و امنیتی در پی داشته باشد؛ و لازم است همه دستگاهها با برنامهریزی دقیق و اقدامات پیشگیرانه، زمینه بروز این آسیبها را از بین ببرند.
🔹 "عالمی" با تأکید بر اهمیت رویکرد پیشگیرانه، بر ضرورت رصد مستمر آموزش همگانی و بهرهگیری از ظرفیتهای فناورانه برای شناسایی و کنترل کانونهای آسیب تأکید کرد و گفت:
شهرستان سیروان در حوزه اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در وضعیت مطلوبی قرار دارد، اما این مسیر باید با دقت و استمرار ادامه یابد تا شاهد کاهش کامل آسیبهای اجتماعی در منطقه باشیم.
🔹"صباح عباسی" دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز با تقدیر از همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان، خواستار استمرار هماهنگی میان دستگاههای فرهنگی، آموزشی، انتظامی و قضایی برای توسعه برنامههای آموزشی، پیشگیرانه و توانمندسازی اجتماعی شد.
🔹در پایان این نشست، مصوباتی در خصوص تدوین برنامه عملیاتی پیشگیری، اجرای طرحهای آگاهسازی عمومی، ارتقای برنامههای فرهنگی، تقویت مراکز مشاوره و بازتوانی اجتماعی، و تشکیل کارگروههای مشترک پایش و مقابله با آسیبهای اجتماعی به تصویب رسید.
📅 چهارشنبه/ ۲۳ مهر ماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

