تقدیر فرماندار سیروان از تلاشهای نیروی انتظامی و تأکید بر استمرار خدمتگزاری
🔹فرماندار سیروان در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی، که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه، مدیران ادارات و جمعی از بزرگان و معتمدین شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بر قدردانی از تلاشهای مستمر و فداکارانه این نیرو تأکید کرد و خواستار استمرار روحیه خدمتگزاری به مردم شد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، باقر عالمی، فرماندار شهرستان، مهمترین نکات مورد توجه خود را تلاش بیوقفه کارکنان، نمونه بودن آنان در تعهد و مسئولیتپذیری و نقش سازنده نیروی انتظامی در همکاری با دستگاههای اجرایی شهرستان عنوان کرد و افزود:
تلاشهای نیروی انتظامی نه تنها مایه افتخار شهرستان است، بلکه الگویی برای دیگر دستگاههای خدمتگزار به مردم محسوب میشود.
🔹وی با تأکید بر اهمیت هماهنگی بین دستگاهی خاطرنشان کرد:
تمام تصمیمات و اقدامات ما باید در راستای ارتقای خدمات به مردم و بهبود شرایط فعالیت نیروهای انتظامی باشد تا رضایتمندی جامعه را به همراه داشته باشد.
🔹فرماندار سیروان همچنین ظرفیتهای بالقوه شهرستان در زمینه همکاری اجتماعی، خدمات عمومی و مشارکت مردم را یادآور شد و تصریح کرد:
تلاش ما این است که با همکاری همه دستگاههای اجرایی، مجموعه اقدامات نیروی انتظامی به شکل عملیاتی و مؤثر در خدمت مردم ادامه یابد.
🔹در ادامه این دیدار، سرهنگ نوری، فرمانده انتظامی شهرستان، گزارشی از عملکرد و فعالیتهای نیروهای انتظامی در طول سال جاری ارائه کرد.
🔹در پایان مراسم، لوح تقدیری به فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی اهدا شد تا از زحمات و تلاشهای آنان تجلیل گردد.
📅 دوشنبه/ ۱۴ مهر ماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

