تجلیل امام جمعه، فرماندار و فرماندهان نظامی از رزمنده دوران دفاع مقدس در سیروان
✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان، در نخستین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسمی ویژه در محل دفتر امام جمعه با حضور باقر عالمی، فرماندار شهرستان، حجتالاسلام خزایی، امام جمعه سیروان، معاونین، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.
🔹 در این مراسم که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، از «دبیر آبیاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیروان، از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
🔹امام جمعه و فرماندار سیروان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و رزمندگان جان برکف، خدمات و ایثارگریهای "مهندس آبیاری" در دوران دفاع مقدس را ستودند و تأکید کردند که حضور ایثارگران در مناصب مدیریتی، باعث افتخار و انگیزه مضاعف برای جامعه است.
🔹" آبیاری" نیز در سخنانی کوتاه، با قدردانی از حسن توجه مسئولان شهرستان، بر ادامه مسیر شهدا و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسلهای آینده تأکید کرد و دفاع مقدس را مدرسهای بیبدیل برای یادگیری ایثار، شجاعت و مقاومت دانست.
📅 دوشنبه / ۳۱ شهریورماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

