تجدید میثاق مسئولان شهرستان سیروان با ارزشهای دفاع مقدس در دیدار با امام جمعه
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، در نخستین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دیدار صمیمانهای با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران، نیروهای نظامی، انتظامی شهرستان سیروان با حجتالاسلام والمسلمین خزایی، امام جمعه سیروان برگزار شد.
🔹باقر عالمی، فرماندار شهرستان سیروان، در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و رزمندگان جان برکف دفاع مقدس، بر ضرورت حفظ و انتقال ارزشهای این دوران به نسلهای آینده تأکید کرد و دفاع مقدس را نمادی از اتحاد، همبستگی، ایمان و مقاومت ملی دانست و افزود:
این دوران سخت اما پرافتخار با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، همراهی مردم و نیروهای مسلح، به الگویی بیبدیل در سطح ملی و جهانی تبدیل شده است.
🔹فرماندار سیروان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان، اظهار داشت: با وجود چالشها و مشکلات متعدد، امنیت و آرامش در شهرستان حفظ شده است که این حاصل تلاشهای مخلصانه این عزیزان است.
🔹 نماینده عالی دولت در شهرستان، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره حفظ وحدت و همبستگی ملی، ابراز امیدواری کرد که این همدلیها به ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم شهرستان منجر شود.
🔹حجتالاسلام خزایی، امام جمعه سیروان، دفاع مقدس را نمادی از ایثار، شجاعت و بصیرت ملت ایران خواند و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و بیان داشت:
مسئولان و مردم باید با اتحاد و همدلی، مسیر شهدا را ادامه داده و برای آبادانی و توسعه شهرستان گام بردارند.
🔹امام جمعه سیروان همچنین از تلاشهای دستگاههای مختلف در برگزاری برنامههای هفته دفاع مقدس قدردانی کرد و بر استمرار همکاری و همگرایی همه نهادها تأکید نمود.
🔹گفتنی است، در اولین روز سالگرد هفته دفاع مقدس، مسئولان شهرستان، با حضور بر سر مزار شهدای گمنام، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
📅 دوشنبه / ۳۱ شهریورماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

