ایجاد پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرستان سیروان در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت
✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، در ادامه پیگیریهای مستمر برای تقویت زیرساختهای برق سیروان، جلسهای با حضور دکتر همتی و دکتر فلاحی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر عالمی فرماندار شهرستان سیروان، با مهندس حائری، معاون برق و انرژی وزارت نیرو در محل وزارت نیرو برگزار شد.
🔹این نشست در پی جلسه مورخ ۲۷ مردادماه با وزیر نیرو و در راستای دستور ایشان مبنی بر تسریع در روند ایجاد پست برق شهرستان سیروان تشکیل گردید.
🔹«باقر عالمی» فرماندار سیروان با تشریح ضرورت احداث پست برق و تأثیر آن بر توسعه زیرساختها و رفع مشکلات شبکه برق شهرستان، بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه تأکید کرد. نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نیاز شهرستان سیروان، خواستار اقدام فوری وزارت نیرو در این زمینه شدند.
🔹«مهندس حائری» معاون برق و انرژی وزارت نیرو با تأیید ضرورت احداث پست برق شهرستان سیروان اظهار داشت:
ایجاد پست برق ۶۳ کیلوولت سیروان از اولویتهای وزارت نیرو است و بر اساس دستور وزیر محترم و پیگیریهای انجامشده، تلاش خواهیم کرد حداکثر تا پایان اردیبهشتماه سال ۱۴۰۵ این پروژه اجرایی شود.
🔹وی همچنین افزود: دستورات لازم به مسئولان ذیربط در وزارت نیرو برای آغاز اقدامات اجرایی و تأمین زیرساختهای لازم صادر شده است.
📅 شنبه/ ۱۹ مهر ماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

