پیام فرماندار چرداول به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز ۱۳ آبان
محمد گراوند، فرماندار شهرستان چرداول، به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، متن پیام بدین شرح است:
بسمهتعالی
ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلاماللهعلیها)، اسوهی بیبدیل زنان عالم، بار دیگر یاد و نام بانویی را زنده میکند که نمونهی صبر، ایمان و ولایتمداری در تاریخ انسانیت است. تقارن این ایام با سیزدهم آبان، سالروز تسخیر لانهی جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، روز دانشآموز و روز مبارزه با استکبار جهانی، یادآور حماسهای بزرگ و جلوهای از عزت، استقلال و بیداری ملت ایران است.
سیزدهم آبان، یوماللهی است ماندگار در تقویم انقلاب اسلامی؛ روزی که ملت مؤمن و بصیر ایران با اتکال به خداوند متعال، پیام مقاومت، آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه را به جهانیان اعلام کردند. این روز، نماد ایستادگی در برابر زیادهخواهی قدرتهای استکباری و برگ زرینی در دفتر افتخارات ملت غیور ایران است.
اینجانب ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت روز سیزدهم آبان، از درگاه خداوند متعال، توفیق، عزت و سربلندی روزافزون را برای ملت شریف ایران، بهویژه نسل پویای انقلاب اسلامی، مسئلت مینمایم.
محمد گراوند
فرماندار شهرستان چرداول



