به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول، روز چهارشنبه ۷ آبانماه ۱۴۰۴، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به همراه جمعی از پرسنل این مجموعه با حضور در دفتر فرماندار، با فرماندار دیدار و گفتوگو کردند.
محمد گراوند فرماندار چرداول با تأکید بر نقش حیاتی شبکه بهداشت و درمان در ارتقای سطح سلامت شهروندان گفت: سلامت مردم یکی از اصلیترین شاخصهای توسعه است و کارکنان شبکه بهداشت در خط مقدم خدمترسانی به مردم قرار دارند.
وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مطالبات مردم افزود: «توجه جدی به خواستههای مردم، رفع مشکلات مراکز درمانی، تکمیل چارت سازمانی و تأمین نیروی انسانی متخصص باید در اولویت برنامههای شبکه بهداشت قرار گیرد و همه باید در چارچوب قوانین، از برنامهها و طرحهایی که منجر به ارتقای سلامت عمومی و بهبود خدماترسانی به مردم شودحمایت نمایند.
در ادامه، حسام مرادنژادی مدیر شبکه بهداشت و درمان چرداول، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، به تشریح برنامههای آتی پرداخت.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://t.me/farmandarichardavolilam



