به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول، روز یکشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۵، جلسه کارگروه «صدای مردم» ویژه بخش شباب با حضور محمد گراوند فرماندار شهرستان چرداول، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار شباب، رؤسای ادارات و جمعی از بزرگان، معتمدان و متنفذین بخش شباب در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
محمد گراوند فرماندار شهرستان چرداول در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به حاضران، به تشریح مهمترین اقدامات و برنامههای اجرایی در حوزه بخش شباب پرداخت و هدف از برگزاری این جلسه را ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی، استماع مطالبات و دغدغههای مردمی و پاسخگویی مستقیم مسئولان به شهروندان عنوان کرد.
وی پیگیری مطالبات مردم را از مهمترین وظایف مسئولان دانست و بر ضرورت تلاش مضاعف مدیران برای رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم تأکید کرد.
فرماندار چرداول افزود: «در این جلسات مسائل و مطالبات مردمی بهصورت دقیق بررسی می شود و در فرآیند تصمیمگیری و کمیته برنامهریزی شهرستان مورد توجه قرار میگیرد. همچنین با هرگونه کوتاهی و کمکاری از سوی مدیران و مسئولان، مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.»
در ادامه این نشست، حاضران به بیان مسائل، مشکلات و مطالبات حوزههای مختلف از جمله شبکه آبرسانی و تأمین آب آشامیدنی، قطعی برق، مسائل مرتبط با حوزه جهاد کشاورزی، راهداری،بنیاد مسکن،آموزش و پرورش،تعیین تکلیف جایگاه پسماند، وضعیت درمانگاه شباب و سایر موضوعات مورد نیاز مردم پرداختند که فرماندار و مسئولان دستگاههای اجرایی با سعه صدر به پرسشها و مطالبات مطرحشده پاسخ دادند.
در پایان، فرماندار شهرستان چرداول با تأکید بر ضرورت همافزایی و همکاری میان مردم و مسئولان اظهار داشت: «امید است با تلاش و همت دستگاههای اجرایی و همراهی مردم شریف بخش شباب، زمینه رفع مشکلات موجود فراهم شود و خدماتی در شأن و منزلت شهروندان این بخش ارائه شود.»
روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari


