⭕️ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری:
فعالیت کلیه بانکها در روز پنجشنبه تعطیل و بصورت دورکاری خواهد بود
📲به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: با موافقت استاندار ایلام فعالیت کلیه بانکها در روز پنجشنبه و در راستای افزایش بهره وری سیستم، مدیریت مصرف انرژی و تحکیم بنیان خانواده و با شرط دایر نمودن شعب کشیک تا پایان سال ۱۴۰۴ بصورت دورکاری خواهد بود.

