دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان با فرماندار مهران
به گزارش روابط عمومی فرمانداری،بهرام کاکاخانی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با حضور در فرمانداری مهران با حیدر نعمتی، فرماندار این شهرستان، دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، حیدر نعمتی با تأکید بر ضرورت توسعه خدمات بیمهای به جامعه هدف، اظهار داشت:شهرستان مهران دارای جمعیت قابل توجهی از مشمولین بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است و این امر مسئولیت ما را در پیگیری و توسعه این بیمه در منطقه دوچندان میکند.
وی با اشاره به اصل عدالت اجتماعی در قانون اساسی افزود:تمام دستگاههای اجرایی مکلف به پیگیری این موضوع و ارائه خدمات به جامعه هدف هستند. بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نه تنها یک خدمت حمایتی است، بلکه به عنوان یک پسانداز مطمئن برای آینده خانوادهها محسوب میشود.
نعمتی همچنین بر اهمیت اطلاعرسانی گسترده برای بهرهمندی روستاییان از این بیمه تأکید کرد و گفت:لازم است از طریق روشهای مختلف مردم بهویژه در نقاط روستایی از مزایای این بیمه مطلع شوند تا بتوانند از این فرصت بهدرستی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد:هدف ما افزایش پوشش بیمهای در سطح شهرستان است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. آمادگی کامل داریم تا برای ارتقای جایگاه بیمه اجتماعی در میان روستاییان و عشایر مهران همکاریهای لازم را انجام دهیم.
در پایان این نشست، بر استمرار تعامل و همکاری نزدیک بین صندوق بیمه اجتماعی و فرمانداری مهران جهت تحقق اهداف رفاهی و حمایتی تأکید شد.
روابط عمومی فرمانداری مهران

