
طی آئینی ؛ مدیر جدید آب و فاضلاب شهرستان معرفی شد
طی آئینی با حضور عباس شیخی فرماندار شهرستان ملکشاهی، مراد ملکشاهی بهعنوان مدیر جدید آب و فاضلاب این شهرستان منصوب و معرفی شد.
در این مراسم از خدمات رسول سعادتی، مدیر پیشین آب و فاضلاب ملکشاهی قدردانی شد.
فرماندار ملکشاهی در این آئین با تأکید بر اهمیت مدیریت منابع آبی و خدمترسانی مطلوب به مردم گفت: مدیریت جدید باید با برنامهریزی دقیق، ارتقای زیرساختها و تلاش برای رفع مشکلات موجود، رضایتمندی شهروندان را در حوزه آب و فاضلاب جلب کند.
اخبار رسمی ملکشاهی را اینجا دریافت کنید 👇
https://eitaa.com/malekshahi_news
@malekshahi_news

