
فرماندار ملکشاهی به همراه مدیرکل فنیوحرفهای استان ایلام از ساختمان در دست احداث اداره فنیوحرفهای این شهرستان بازدید کرد.
«عباس شیخی» فرماندار ملکشاهی در جریان این بازدید گفت: برای تکمیل این پروژه در سال جاری، اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل تملک داراییهای سرمایهای اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اهمیت این پروژه در توسعه مهارتآموزی و ایجاد بستر اشتغال پایدار در شهرستان، افزود: تلاش میکنیم عملیات اجرایی با سرعت بیشتری پیش برود تا این طرح همزمان با دهه فجر امسال به بهرهبرداری برسد.
به گفته فرماندار، بهرهبرداری از ساختمان جدید اداره فنیوحرفهای میتواند زمینه ارتقای آموزشهای مهارتی، افزایش سطح توانمندی جوانان و حمایت از کسبوکارهای نوپا در ملکشاهی را فراهم آورد.
اخبار رسمی ملکشاهی را اینجا دریافت کنید 👇
https://eitaa.com/malekshahi_news
@malekshahi_news

