معرفی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی

سعید رضا کریمیان

مديرکل دفتر مديريت عملکرد،بازرسي وامورحقوقي 

 

شرح وظایف:

1. ايجاد هماهنگي و تبادل اطلاعات با واحدهاي بازرسي و پاسخگويي به شكايات واحدهاي استاني دستگاههاي اجرايي مستقر به منظور حسن انجام وظايف محوله و ايجاد هماهنگي لازم در خصوص پاسخگويي به شكايات. 2.هماهنگي در خصوص نحوه استقرار نظام مديريت عملكرد در استانداري، فرمانداري و بخشداري هاي تابعه و ارتباط مستمر با مركز مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي وزارت كشور. 3.ارزيابي عملكرد واحدهاي استانداري، فرمانداري ها و بخشداريها. 4.تنظيم برنامه بازرسي دوره اي استانداري ،‌ فرمانداري ها و بخشداري ها و اجراي آن از طريق بازرسي هاي مالي و اداري 5.انجام بازرسي هاي موردي از دستگاه هاي اجرايي با دستور مقامات مافوق 6. انجام همكاري هاي لازم با گروه هاي بازرسي و نهادهاي قانوني كشور به منظور حسن انجام وظايف محوله و ايجاد هماهنگي در اين زمينه 7. تنظيم گزارش از نتايج بازرسي هاي انجام شده و ارسال آن براي مراجع ذيربط. 8. بررسي و پاسخگويي به شكايات و تقاضاهاي مردم كه از طريق نهاد رياست جمهوري، ‌سازمان بازرسي كل كشور، وزارت كشور و ديگر ارگان هاي مسئول ارجاع مي گردد. 9. بررسي، اظهار نظر و تهيه پيش نويس تصويب نامه ها و آيين نامه ها و اساسنامه هاي لازم در ارتباط با استانداري و واحدهاي تابعه (فرمانداري ها و بخشداريها) و ارائه به مركز مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي وزارت كشور براي سير مراحل تصويب با همكاري واحدهاي ذيربط. 10.عضويت و شركت در جلسات، كميته ها و كارگروه ها با موضوع تحول اداري، ارتقاء سلامت اداري، مبارزه با فساد و رشوه و تكريم ارباب رجوع. 11.تنظيم و اظهار نظر درباره متن قراردادهاي استانداري و واحدهاي تابعه و وابسته با اشخاص حقيقي و حقوقي. 12. طرح و پيگيري دعاوي حقوقي و كيفري استانداري و دفاع از آن در مراجع قانوني. 13.معاضدت قضايي (اعم از طرح دعوا، دفاع از دعوا، تهيه لوايح و مشاوره) مديران و كاركنان استانداري، فرمانداري ها و بخشداريها در خصوص دعاوي مرتبط با انجام وظايف اداري آنان در كليه مراجع قضايي، اداري و محاسباتي. 14. همكاري با مركز مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي وزارت كشور در خصوص كليه دعاوي كه درمركز عليه استانداران، فرمانداران، بخشداران و واحدهاي تابعه طرح و يا از سوي آنان عليه اشخاص ديگر مطرح مي شود. 15.انجام امور ثبتي و مستندسازي اموال منقول و غير منقول استانداري و طرح دعاوي مالكيت و تصرف و متفرع برآنها و تملك اراضي و اماكن مورد نياز بر اساس قوانين موجود براي استانداري و واحدهاي تابعه و وابسته . 16.تهيه و تنظيم گزارش هاي حقوقي مورد نياز استاندار و واحدهاي مختلف استانداري، معاونين و ساير مسئولين ذيربط و اظهار نظر مشورتي درباره كليه مسايل حقوقي و قضايي استانداري، فرمانداري ها و بخشداري ها. 17.نظارت، ارزيابي و بازرسي از نحوه اجراي كليه ماموريت ها و وظايف استانداري و واحدهاي تابعه و وابسته و بازرسي از دستگاههاي اجرايي استان. 18. دريافت و بررسي شكايات كتبي مراجعين از كاركنان و واحدهاي تابعه استانداري و ديگر ادارات و تهيه گزارش جهت مقامات مافوق 19. بررسي پيرامون صحت و سقم موارد مورد شكايت و پيگيري در اين زمينه جهت احقاق حق شاكي و صدور پاسخ كتبي بمنظور اطلاع شاكي از نتيجه رسيدگي به شكايات.

استان ایلام

Ilam Province

درباره استان ایلام

استان ایلام با مساحت ۲۰٬۱۳۳ کیلومتر مربع، بیست و دومین استان ایران از نظر وسعت به‌شمار می‌رود. مختصات جغرافیایی استان ایلام ۳۳٫۶۳۸۵۳۱°شمالی ۴۶٫۴۲۲۶۴۹° شرقی می‌باشد. استان ایلام در جنوب غرب ایران در سلسله جبال زاگرس واقع است و از غرب با کشور عراق از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از شمال با استان کرمانشاه همسایه است و دارای ۴۲۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است. استان ایلام به همراه استان خوزستان دارای طولانی‌ترین مرز بین‌المللی با کشور عراق است

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08413337001-2
  www.ostanil.ir
  ایلام خیابان آیت الله صدوقی استانداری ایلام

اوقات شرعی