⭕️ با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور و استاندار ایلام؛
🔷 مرکز تصویربرداری (MRI) نماطب شقایق با بهرهگیری از بهروزترین فناوریهای پزشکی در شهر ایلام افتتاح شد
📲| به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، این مرکز با هدف ارتقای سطح خدمات تشخیصی و تسهیل دسترسی شهروندان به تجهیزات پیشرفته تصویربرداری پزشکی راهاندازی شده است.
در جریان این مراسم، معاون اجرایی رئیسجمهور و استاندار ایلام ضمن بازدید از بخشهای مختلف مرکز، بر اهمیت توسعه زیرساختهای درمانی و تشخیصی در استان ایلام تأکید کردند.
راهاندازی این مرکز میتواند نقش مهمی در تسریع روند تشخیص بیماریها، کاهش نیاز بیماران به مراجعه به سایر شهرها و افزایش کیفیت خدمات درمانی در منطقه داشته باشد.

