با حضور استاندار ایلام؛
⭕️ ذیحساب استانداری ایلام معرفی شد
🔰 طی حکمی از سوی اکرمی خزانهداری کل کشور «محمد نصیری » به عنوان ذیحساب جدید استانداری ایلام معرفی شد.
📲| به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، در مراسمی با حضور احمد کرمی استاندار ایلام، دارابی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، رستمنیا مدیرکل امور اداری و مالی استانداری و رشنوادی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان از زحمات و تلاشهای«صادق نورآبادی» ذیحساب سابق استانداری تقدیر و «محمد نصیری» بهعنوان ذیحساب جدید استانداری معرفی شد.
استاندار ایلام در این مراسم گفت: عمر مدیریتی کوتاه، و تنها خدمتگذاری صادقانه و خالصانه به مردم برای همیشه ماندگار است.
وی شفافیت و بهرهوری را دو اصل مهم در کار مدیریتی ذکر کرد و افزود: با توزیع اعتبار دقیق و هزینهکرد درست می توان در حوزه مدیریتی موفق عمل کنیم.
کرمی با تاکید بر توزیع دقیق اعتبارات به بخشها با رویکرد مسئلهمحور و دانشمحور، یادآورشد: اگر با این نگاه و رویکرد حرکت کنیم میتوانیم تصمیمات راهبردی داشته باشیم.
وی قانونمداری را سرلوحه کار مدیران ذکر کرد و گفت: از آقای نورآبادی که با دغدغهمندی و تلاش مستمر پای کار بودند قدردانی میکنیم و برای آقای نصیری در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم.

