دیدار قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با استاندار ایلام 📲| به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، سیداحمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با حضور در دفتر استاندار ایلام با دکتر کرمی استاندار دیدار و گفتگو کرد. استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: نماز یک فریضه واجب الهی و حلقه وصل ما با معبود است. باید همواره به اهمیت نماز توجه ویژه داشته باشیم. وی با بیان اینکه در اربعین امسال نمازهای پنجگانه اولوقت در مواکب اقامه شد، افزود: بنا داریم مواکب سال آینده دائمی و پایدار باشند و به موضوعات فرهنگی بیش از امسال توجه شود. کرمی ادامه داد: نماز بالاترین عبادت است و ایران الگوی جهان اسلام است خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در موضوعات فرهنگی و اقامه نماز در استان انجام شده است. نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: در بحث ترویج نماز هم کارهای خوبی در استان انجام شده است و این روند با همکاری همه دستگاههای اجرایی استمرار خواهد داشت. سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در این نشست با قدردانی از تلاشهای خالصانه استاندار ایلام در بحث اربعین و بحث ترویج نماز، گفت: ایلام در برگزاری کنگره بزرگ اربعین خوش درخشید و در این میان نقش استاندار ایلام به عنوان رییس ستاد اربعین استان بسیار مهم بود.

