نظارت بر مصرف سوخت و کالاهای اساسی در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق سیروان
🔹جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سیروان با حضور معاونین فرماندار، بخشداران، مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
🔹در این نشست که ظهر روز سهشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۴ به ریاست «دبیر آبیاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار گردید، آخرین وضعیت اجرای مصوبات پیشین و اقدامات دستگاههای اجرایی در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز مورد بررسی قرار گرفت.
🔹«یاسین اطهری» دبیر کمیسیون، در ابتدای جلسه با مرور مصوبات جلسه قبل، گزارشی از روند اجرای دستورالعملهای ابلاغی در سطح شهرستان ارائه کرد و بر لزوم هماهنگی و هم افزایی میان دستگاههای نظارتی و اعضای کمیسیون در جلوگیری از توزیع غیرمجاز کالاهای اساسی و فرآوردههای نفتی تأکید نمود.
🔹در ادامه، «مهندس آبیاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیروان با اشاره به اهمیت اجرای دقیق وظایف قانونی هر دستگاه در حوزه مبارزه با قاچاق، اظهار داشت:
نظارت بر زنجیره تأمین و توزیع کالاهای اساسی از جمله محصولات غذایی و سوخت، از اولویتهای اصلی کمیسیون است و دستگاههای متولی باید نسبت به کنترل دقیق سهمیههای تخصیصی و مصرف فصلی سوخت در بخش کشاورزی اقدام نمایند.
🔹وی افزود: در برخی مناطق شهرستان، احتمال سوءاستفاده از سهمیه سوخت وجود دارد که لازم است دستگاههای متولی با همکاری بخشداریها و جهاد کشاورزی، برنامههای کنترلی و پایشی لازم را بهصورت منظم اجرا کنند تا زمینه هرگونه تخلف و انحراف در توزیع از بین برود.
🔹در پایان این نشست، مقرر شد دستگاههای اجرایی ضمن ارائه گزارش مکتوب از عملکرد خود در زمینه اجرای مصوبات قبلی، برنامههای پیشنهادی خود را برای دوره آتی به دبیرخانه کمیسیون ارسال نمایند.
📅 سه شنبه/ ۲۹ مهر ماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

