فرماندار سیروان: وحدت، پاسخگویی و برنامهریزی دقیق باید اولویت مدیران در خدمترسانی باشد
✍سیروان – روابط عمومی فرمانداری:
«باقر عالمی» فرماندار شهرستان سیروان، در جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه، اعضای شورای تأمین و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت وحدت، پاسخگویی شفاف و برنامهریزی منظم مدیران برای ارائه خدمات مطلوب به مردم تأکید کرد.
🔹"عالمی" در ابتدا، با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:
مقام معظم رهبری مدظلهالعالی و ریاست محترم جمهوری همواره بر وحدت، انسجام و همبستگی ملی تأکید داشتهاند و امروز بیش از هر زمان، مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی موظفند با تعامل، همدلی و صبر، پاسخگوی مطالبات و دغدغههای مردم باشند.
🔹وی با اشاره به شرایط خاص کشور و منطقه، بر رعایت اصول پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت:
در شرایط کنونی، حفظ روحیه امید و نشاط در جامعه امری ضروری است و همه دستگاهها باید با انسجام و برنامهریزی دقیق، برای رفع مشکلات مردم گامهای مؤثر و ملموس بردارند.
🔹فرماندار سیروان ضمن تقدیر از جانفشانیهای رزمندگان، ایثارگران و خانوادههای معظم شهدا در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد:
برنامههای هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان، با محوریت سپاه ناحیه سیروان، بنیاد شهید و ستاد برگزاری مراسمات شهرستان برگزار شود و تمامی دستگاههای اجرایی، انتظامی و امنیتی شایسته است در اجرای باشکوه این برنامهها مشارکت فعال داشته باشند تا یاد و خاطره شهدای والامقام زنده نگه داشته شود.
🔹نماینده عالی دولت در شهرستان، با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح پاسخگویی ادارات، خطاب به مدیران گفت:
تشکیل منظم جلسات کارگروهها، کمیسیونها و داشتن برنامه عملیاتی برای رفع چالشها و گرهگشایی از مشکلات مردم، از مسئولیتهای اساسی مدیران است و خدماترسانی مطلوب، نیازمند مدیریت برنامهمحور و پاسخگو است.
🔹رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه، حضور مستمر مدیران در نماز جمعه و مناسبتهای مذهبی و اجتماعی را موجب افزایش اعتماد عمومی و تقویت انسجام در نظام اسلامی دانست و افزود:
حضور فعال مدیران در میان مردم و در مراسمات دینی، علاوه بر نشان دادن پیوند مسئولان با بدنه اجتماعی، یک وظیفه اخلاقی و سازمانی است.
🔹دکتر عالمی در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع تغییرات مدیریتی در دولتها اشاره کرد و گفت:
تغییر مدیران پس از روی کار آمدن دولتها، امری طبیعی و مرسوم است و با این حال، مدیران فعلی تا پایان دوره مسئولیت خود باید با جدیت، روحیه جهادی و انگیزه بالا در میدان خدمت باقی بمانند.
🔹فرماندار سیروان با قدردانی از همراهی مردم، امام جمعه، اعضای شورای تأمین، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی و مدیران اجرایی شهرستان گفت:
خدمت به مردم شریف، نجیب و قدرشناس سیروان، افتخاری بزرگ است. امیدوارم با همدلی، همکاری و روحیه جهادی، آیندهای روشن برای شهرستان رقم بخورد.
🔹در ادامه جلسه، با پیشنهاد فرماندار سیروان و با حکم احمد کرمی استاندار ایلام، مصطفی تردست به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی و از تلاشهای علیمحمد جمهوری، بخشدار سابق، قدردانی به عمل آمد.
🔹 فرماندار نقش بخشداری مرکزی را در هماهنگی بین بخشی، امور روستاها و پیشبرد برنامههای توسعهای شهرستان بسیار کلیدی دانست و اظهار امیدواری کرد:
با مدیریت خلاقانه آقای تردست و همراهی مجموعه همکاران، روند توسعه بخش مرکزی سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.
📅 چهارشنبه / ۲۶ شهریورماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

