تأکید امام جمعه و فرماندار سیروان بر تقویت فعالیتهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سیروان، با حضور امام جمعه ، فرماندار سیروان، و دیگر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
🔹مهدی خزایی، امام جمعه شهرستان، ضمن تأکید بر اهمیت فعالیتهای ستاد، اظهار داشت:
ساماندهی ضابطین و آموزش آنان با آگاهی کامل از قوانین و احکام مرتبط، نقش کلیدی در اثرگذاری فعالیتها دارد و میتواند زمینهساز ترویج خوبیها و فرهنگسازی دینی در جامعه باشد.
🔹وی همچنین بهرهبرداری صحیح از فضای مجازی را یک فرصت مؤثر دانست و افزود:
فضای مجازی ظرفیت بزرگی برای اطلاعرسانی و فرهنگسازی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است و اعضای ستاد باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنند.
🔹باقر عالمی، فرماندار شهرستان سیروان، نیز بر اهمیت هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و نظارت دقیق بر فعالیتهای ستاد تأکید کرد و گفت:
توجه به این نکات و همکاری همه دستگاهها میتواند اثربخشی فعالیتهای ستاد را افزایش دهد و اهداف فرهنگی و اجتماعی آن را محقق سازد.
🔹وی افزود:
با اجرای این تصمیمات و هماهنگی مستمر اعضای ستاد، میتوان گامهای موثری در ترویج خوبیها و ارتقای فرهنگ دینی در شهرستان برداشت.
🔹در پایان ، تصمیمات عملیاتی برای ساماندهی ضابطین، ارتقای فعالیتها در فضای مجازی و تقویت فرهنگسازی عمومی اتخاذ شد تا اثرگذاری فعالیتهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان سیروان افزایش یابد.
📅 دوشنبه/ ۱۴ مهر ماه/ ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان
برای دریافت آخرین اخبار، اطلاعیهها و برنامههای فرمانداری شهرستان سیروان ما را در کانالهای رسمی دنبال کنید:👇
📡پایگاه ایتا: eitaa.com/farmandari_sirvan
📡پورتال تلگرام: t.me/sirvan_farmandari
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

