به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول، روز یکشنبه ۱۸ آبانماه ۱۴۰۴، دیدار مدیر و مسئولان جمعیت هلال احمر شهرستان چرداول با فرماندار و همچنین جلسه بررسی فعالیتها و برنامههای این نهاد با حضور کارکنان هلال احمر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست، محمد گراوند، فرماندار شهرستان چرداول با بیان اهمیت و ارزش والای فعالیتهای انساندوستانه جمعیت هلال احمر، از تلاشها و خدمات اعضا و داوطلبان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.
وی اظهار داشت: «داوطلبان جمعیت هلال احمر با کمترین توقع و بیشترین احساس مسئولیت در مسیر خدمت به مردم گام برمیدارند و خدمات آنان شایسته قدردانی است.»
فرماندار چرداول با اشاره به نقش هلال احمر در تقویت روحیه نوعدوستی و کمکرسانی به آسیبدیدگان حوادث افزود: «فعالیتهای این مجموعه، علاوه بر یاریرسانی به هموطنان، روحیه نشاط، امید و شادابی را در جامعه ترویج میدهد.»
در ادامه این جلسه، مسئولان و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان گزارشی از عملکرد، برنامهها و نیازهای حوزه کاری خود ارائه کردند و بر استمرار همکاری و هماهنگی با دستگاههای اجرایی تأکید شد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://t.me/farmandarichardavolilam



