مراسم «همنوا با رباب» در شهرستان مهران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهران، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم معنوی «همنوا با رباب» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان در مسجد امام سجاد(ع) محله هرمزآباد مهران برگزار شد.
این مراسم با حضور و سخنرانی سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، حیدر نعمتی فرماندار مهران و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان همراه بود.
در این آیین معنوی، حاضران با یادآوری مظلومیت اهلبیت(ع) و مصائب جانسوز واقعه کربلا، به عزاداری و سوگواری پرداختند و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و خاندان مطهر ایشان ابراز کردند.
سردار حسینی در سخنانی با تبیین ابعاد نهضت عاشورا، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بصیرتافزایی در جامعه تأکید کرد و قیام امام حسین(ع) را الگویی ماندگار برای مقابله با ظلم و دفاع از ارزشهای الهی دانست.
مراسم «همنوا با رباب» در فضایی آکنده از شور و معنویت برگزار شد و با استقبال و حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان مهران همراه بود.
روابط عمومی فرمانداری مهران

