جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مهران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری،عصر یکشنبه جلسه ستاد تنظیم بازار،به ریاست حیدر نعمتی فرماندار شهرستان و با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار مهران در این جلسه اظهار داشت: هدف اصلی ستاد تنظیم بازار، ایجاد آرامش، پیشگیری و صیانت از حقوق مردم است.
وی با تأکید بر ضرورت افزایش گشتهای مشترک و پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: پروندههای در دست اقدام باید تعیین تکلیف شوند و حوزههایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتهاند مشخص و بررسی گردند.
نعمتی با اشاره به اهمیت جلب اعتماد شهروندان گفت:مردم باید با اطمینان از دقت و صحت نظارتها خرید کنند لذا لازم است در بازرسیها نهایت دقت به عمل آید تا حقی از کسی ضایع نشود.
فرماندار مهران همچنین بر ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی تأکید کرد و گفت:قصابیهایی که اقدام به ذبح در مقابل مغازهها میکنند، تخلف مرتکب میشوند چرا که این کار از نظر بهداشتی و قانونی صحیح نیست همچنین واحدهایی که فاقد مجوز هستند باید نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
نعمتی در خصوص برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا نیز تصریح کرد:تا زمانی که زیرساختهای لازم فراهم نشود، اجازه برگزاری نمایشگاه را نخواهم داد. نمایشگاهها باید در شأن مردم برگزار شوند چرا که مردم ما لایق بهترینها هستند.
روابط عمومی فرمانداری مهران

