بازدید فرماندار شهرستان مهران از سایت پسماند و زباله شهرداری
به گزارش روابط عمومی فرمانداری، صبح روز چهارشنبه حیدر نعمتی فرماندار شهرستان به همراه نصرتپور شهردار مهران از محل سایت پسماند و زباله شهرداری بازدید کردند.
در این بازدید، آخرین وضعیت مدیریت پسماند و روند جمعآوری و دفع زبالههای شهری مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار مهران با تأکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی و زیستمحیطی در مدیریت پسماند، خواستار برنامهریزی دقیق شهرداری برای ارتقای کیفیت خدمات در این حوزه شد.
روابط عمومی فرمانداری مهران

