بازدید سرزده فرماندار شهرستان مهران از ادارات
به گزارش روابط عمومی فرمانداری، صبح روز یکشنبه حیدر نعمتی فرماندار شهرستان بهصورت سرزده از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، راه و شهرسازی، و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید به عمل آورد.
هدف از این بازدید، بررسی روند خدمترسانی، نحوه پاسخگویی به مراجعان و ارزیابی میزان حضور و فعالیت کارکنان دستگاههای اجرایی عنوان شد.
نعمتی با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی افزود:مردم ولینعمت ما هستند و باید احساس کنند که برای کارشان ارزش قائل هستیم، برخورد مناسب و پاسخگویی مؤثر، از مهمترین شاخصهای رضایتمندی مردم است.
وی همچنین بر ضرورت حضور مستمر مدیران در محل کار و نظارت جدی بر عملکرد کارکنان تأکید کرد و گفت:مدیران باید از پشت میز فاصله گرفته و در میان مردم و اربابرجوع باشند تا از نزدیک مسائل و مشکلات را لمس کنند.
فرماندار مهران در پایان از تلاشهای کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان قدردانی کرد و خواستار تلاش بیش از پیش آنان در مسیر ارتقای کیفیت خدماترسانی به مردم شد.
روابط عمومی فرمانداری مهران

