عباس شیخی فرماندار شهرستان ملکشاهی از برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی در روز جمعه خبر داد و گفت: در این برنامه، مردم به صورت مستقیم مسائل و مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملکشاهی ، میز خدمت شهرستان روز جمعه با حضور فرماندار و مسئولان ادارات و نهادهای مختلف در محل برگزاری این برنامه برگزار شد.
فرماندار ملکشاهی در حاشیه این مراسم گف : هدف از برگزاری میز خدمت، تسهیل در پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم و فراهم کردن زمینه ارتباط بیواسطه آنها با مسئولان شهرستان است.
وی افزود: در جریان این برنامه، شهروندان مسائل و درخواستهای خود را مطرح کردند و دستگاههای اجرایی نیز موظف به پیگیری و ارائه راهکار برای حل مشکلات شدند.
شیخی بر استمرار برگزاری چنین برنامههایی تأکید کرد و گفت: میز خدمت فرصتی است تا مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی و برای رفع آنها برنامهریزی شود.
اخبار رسمی ملکشاهی را اینجا دریافت کنید 👇
https://eitaa.com/malekshahi_news
@malekshahi_news

