
عباس شیخی، فرماندار شهرستان ملکشاهی، بهصورت سرزده از ادارات سطح شهرستان بازدید کرد.
در این بازدیدها، فرماندار ضمن بررسی وضعیت حضور کارکنان در ساعات اداری، نحوه خدماتدهی به مراجعان و رعایت نظم کاری را مورد ارزیابی قرار داد.
همچنین با گفتوگو با مردم و کارکنان، مسائل و مشکلات موجود را شنید و بر ضرورت تکریم اربابرجوع و افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان تأکید کرد.
شیخی هدف از این بازدیدها را اطمینان از اجرای دقیق وظایف اداری، بررسی میدانی مشکلات و ارتقای رضایتمندی عمومی دانست.
اخبار رسمی ملکشاهی را اینجا دریافت کنید 👇
https://eitaa.com/malekshahi_news
@malekshahi_news

