دیدار فرماندار ایوان با مسئولین و کارکنان بیمارستان امام رضا(ع)
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، رضا شریفیاصل فرماندار شهرستان ایوان به اتفاق عارف یاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با مسئولین بهداشت و درمان و کارکنان بیمارستان امام رضا(ع)، دیدار و از ریاست و کادر درمان بیمارستان قدردانی و تشکر کرد.
رضا شریفیاصل فرماندار شهرستان ایوان در این دیدار مسأله بهداشت و درمان را از اولویت های برنامه های شهرستان خواند و گفت: مقوله درمان و بهداشت در شهرستان از حساسیت های ویژه ای برخوردار است و بایستی همواره رضایت مردم در این حوزه فراهم شود.
شریفیاصل از تلاشها و خدمات شبانهروزی پزشکان و کارکنان حوزه سلامت در ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد و نقش آنان را در ارتقای سطح سلامت جامعه ارزشمند دانست.
گفتنی است:
شریفیاصل فرماندار این شهرستان با حضور در بیمارستان امام رضا(ره)، ایوان و برگزاری جلسه مشترک با مدیر بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان، ضمن بررسی مسائل مهم بهداشتی و درمانی این شهرستان، دستورات لازم را جهت پیگیری موضوعات و رفع موانع صادر کردند.
همچنین فرماندار ایوان در پایان از بخشهای مختلف بیمارستان بازدید نمود و از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی به بیماران و روند اجرایی برنامه تحول نظام سلامت در شهرستان قرار گرفت.

