تجلیل فرماندار ایوان از پرستاران در سالروز ولادت حضرت زینب(س)
فرماندار ایوان:
تجلیل از خدمات بیمنت پرستاران، قدردانی از سرمایههای انسانی عرصه سلامت
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان: در سالروز ولادت حضرت زینب(س)، و روز پرستار، رضا شریفیاصل فرماندار شهرستان ایوان به اتفاق الاسلام والمسلمین حسینی مجد امام جمعه ایوان و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان، با حضور در بیمارستان امام رضا(ع)، ایوان از زحمات پرستاران این مرکز تجلیل کردند.
در این دیدار صمیمی، مسئولان با اهدا گل و هدایا و تبریک روز پرستار از تلاشها، ایثار و خدمت صادقانه پرستاران قدردانی نمودند و نقش آنان را در استمرار آرامش، سلامت و امید در جامعه بیبدیل خواندند.
فرماندار ایوان ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت زینب(س)، اسوه صبر و خدمت، بیان کرد: پرستاران، نماد صبر، مهربانی و احساس مسئولیت اجتماعیاند و قدردانی از آنان به معنای ارجگذاری به بزرگترین ارزش انسانی یعنی خدمت به همنوع است.

