پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی
🔹استاندار ایلام در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی و سبزقامتان عرصه نظم و امنیت استان و کشور تبریک گفت
📲| به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، متن پیام احمد کرمی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیشک امنیت و آرامش در شمار ارزشمندترین نعمت های الهی و رکن اساسی توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف است. و امروز اقتدار و امنیت کشور، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای جانبرکف نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا کرده است.
در این میان نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت والای خود نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور داشته است.
علاوه بر این نیروی انتظامی با مشارکت سازنده خود در امور مختلف استان چون انتخاباتهای مختلف، حماسه بزرگ اربعین در سالهای گذشته و امسال، کمک در حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و مبارزه با کرونا و ... دوران جمگ ۱۲ روزه یار و همراه همیشگی مردم و دیگر مسوولان استانی بوده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات صادقانه، حضور هوشمندانه و جانفشانیهای فرماندهان و کارکنان و مجموعه خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در کشور و استان ایلام ابراز مینمایم و برای همه این عزیزان در سایه رهنمودهای «فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت دارم.
احمد کرمی

