استاندار ایلام:
♻️ خدمت صادقانه مدیران به مردم، شلیک موشک به قلب دشمن است
🔰 استاندار ایلام خدمت صادقانه مدیران دستگاههای اجرایی را به شلیک موشک به قلب دشمن تشبیه کرد.
📲 به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، دکتر احمد کرمی استاندار ایلام ظهر امروز در نشست شورای معاونین استانداری با اشاره به شرایط کنونی کشور، اظهار کرد: مردم با حضور و همراهی خود نشان دادهاند که میدان و خیابانها را خالی نکردهاند و همواره در صحنه حضور دارند؛ مردمی بزرگوار که شایسته تکریم و قدردانی هستند.
وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به معیشت مردم، بر تشدید نظارت بر بازار و مدیریت مناسب تأمین و توزیع مایحتاج عمومی بهویژه در آستانه شب عید تأکید کرد و گفت: دستگاههای مسئول باید با برنامهریزی دقیق، بازار را مدیریت و از بروز هرگونه کمبود یا نوسان غیرمنطقی قیمتها جلوگیری کنند.
استاندار ایلام با تأکید بر لزوم خدمترسانی صادقانه مدیران دستگاههای اجرایی، گفت: هر خدمت و تلاش صادقانهای که از سوی مدیران انجام میشود، همانند موشکی است که به قلب دشمن شلیک میشود، زیرا هدف آن ایجاد آرامش و کمک به مردم است.
استاندار ایلام همچنین با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن صهیونیستی و آمریکایی» عنوان کرد، افزود: مردم ایران همواره پای کار انقلاب بودهاند و در شرایط مختلف با اتحاد و همراهی از آرمانهای کشور دفاع کردهاند.

