به گزارش روابط عمومی فرمانداری به مناسبت هفته جهادکشاورزی دکتر احسان اکبری فرماندار ایلام به همراه معاون برنامه ریزی فرمانداری از اداره جهاد کشاورزی و همه واحدهای مستقر در این اداره بازدید بعمل آورد. در این بازدیدفرماندارضمن تبریک هفته جهادکشاورزی به همه همکاران این دیدار را فرصت ارزشمندی برای پاسداشت تلاشهای بیوقفه جهادگران، کشاورزان، دامداران و تمامی فعالان عرصه کشاورزی خواند که با همت، دانش و پشتکار نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی، توسعه اقتصادی و خودکفایی جامعه ایفامی کنند اکبری با تاکیربراهمیت استفاده از ظرفیتهای بانوان درپست های مدیریتی اظهارداشت:باید در دستگاه ها از بانوان فعال مستعدوتوانمند که توان مدیریتی خوبی دارنددرپستهای مدیریتی برای ارائه توانمندیهای خودبکارگیری کرد وی دراین بازدیدضمن بررسی روندارائه خدمات ونحوه پاسخگویی به مراجعان، از نزدیک ودربازدیدازقسمتها و دوایرمختلف این اداره درجریان فعالیتهای کارکنان قرار گرفت. دکتر اکبری درپایان این بازدیددرنشستی صمیمی باهمکاران برضرورت تسریع در ارائه خدمتو احترام اربابرجوع وپیگیری خواسته کشاورزان حوزه کشاورزی تأکید کردوخواستار اهتمام بیشترمجموعه برای مرتفع کردن مشکلات وارتقاءکیفیت خدمات به مردم وبهره برداران این بخش شد. گفتگو صمیمی وبیان خواسته ها و مطالبات ودغدغههای همکاران جهادبا فرماندار ازدیگر برنامه های این بازدید بودکه فرماندارضمن تقدیر و تشکر، پیگیری وبررسی این موارد راازاولویت این ملاقات خواند که تاحصول نتیجه دنبال خواهد شد در پایان با اهدا لوح سپاس از زحمات کارکنان حوزه آرد ونان این اداره بخاطر زحمات و تلاش های مستمر با اهدا لوح توسط فرماندار تجلیل بعمل آمد.

