استانداری ایلام

استاندار ایلام

امروز صنعت بیمه یکی از ضرورت‌های  هر جامعه است/

امروز صنعت بیمه یکی از ضرورت‌های  هر جامعه است/

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، میرزایی مدیرکل بیمه ایران استان ایلام روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه با حضور در دفتر استاندار ایلام با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: امروز صنعت بیمه در دنیا یکی از ضرورت‌های هر جامعه است به ویژه در کشور ایران اسلامی که حدود ۳۲ مورد از بلایای طبیعی و غیر‌طبیعی نظیر سیل، زلزله، طوفان و آتش‌سوزی در آن به وقوع می‌پیوندد.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی، اموال منقول و غیرمنقول خود را بیمه کنند تا در مواقع هر بحران احتمالی بتوانند خسارت خود را دریافت کنند. برای فرهنگ‌سازی پوشش بیمه‌ای باید از ظرفیت صدا و سیما و اصحاب رسانه‌ استفاده کرد.

وی بیان کرد: در بحث پوشش بیمه‌ای، نرخ بیمه‌نامه‌ها باید متعادل باشد که اقشار کم‌برخوردار و متوسط جامعه هم توان بیمه کردن اموال شخصی خود را داشته باشند،در واقع لازمه پوشش بیمه‌ای گسترده، تعیین تعرفه متعادل و متناسب با درآمد مردم و تسریع در پاسخ‌گویی هر شرکت بیمه‌ای به بیمه‌گران است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: نوع خدمات بیمه‌ای در هر زمینه باید شفاف و مشخص باشد بنابراین فرهنگ‌سازی و پرداخت هزینه متناسب با نوع هر غرامت برای هر بیمه‌گر با توجه تورم سالانه، می‌تواند رضایت‌مندی آنان را در پی داشته باشد.

🗓️ دوشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است