استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

بخشداران با تلاش همه‌جانبه برای  رضایت‌مندی‌مردم بکوشند

بخشداران با تلاش همه‌جانبه برای  رضایت‌مندی‌مردم بکوشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست گفت: بخشداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع نیازمندی‌های مردمی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و در نهایت رضایت‌مندی مردم بکوشند.

محمدسبحان حسنی بر نظارت میدانی از پروژه‌ها و طرح‌های هر بخش توسط بخشداران و مدیران تاکید کرد و گفت: حضور در کنار مردم و رفع مشکلات، مسایل و مطالبات مردمی باید در اولویت کاری بخشداران باشد.

وی خاطرنشان کرد: بخشداران نقاط ضعف و قوت را شناسایی و با همکاری و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای نقاط ضعف چاره‌اندیشی و برای تقویت نقاط قوت تلاش کنند و برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها در سال‌جاری، برنامه‌ریزی لازم را به‌عمل آورند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: نشست هم‌اندیشی بخشداران استان با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با  آسیب‌های اجتماعی فرصتی است که بخشداران بیشتر در جربان فعالیت دستگاه‌ها قرار گیرند و اعتباراتی که از طریق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به دستگاه‌های اجرایی تخصیص یافته را هماهنگ کنند تا برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی به بهترین نحوه و متناسب با آسیب‌ها و نیازمندی‌ها در بخش‌ها برگزار شود.

حسنی اضافه کرد: با این منابع محدود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که خروجی آن رضایت‌مندی مردم باشد و نتیجه این اقدامات، حل مشکلات و مسایل اجتماعی مردم باشد. 

وی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص نیازمندی‌ها و مطالبات آن‌ها از جمله اعتراض به دهک‌ها ضرورت دارد. 

معاون استاندار ایلام یادآور شد: طبق آمار و گزارش‌های ارایه شده، استان ایلام از استان‌های برتر کشور در بحث پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری است.

حسنی بیان داشت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بالای وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در سطح کشور  برای ارتقای جایگاه استان بهره گیرند.

معاون استاندار ایلام از مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام خواست تا شاخص‌های محله‌های حاشیه‌نشین را به بخشداران برای انجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت کاهش آسیب‌ها و برنامه‌های نشاط اجتماعی اعلام کند.

وی با قدردانی از زحمات همه بخشداران به خاطر تلاش در همه حوزه‌ها به ویژه تلاش در حوزه انتخابات، گفت: خوشبختانه در انتخاباتی که ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد بخشداران هیچ‌گونه جهت‌گیری و گرایشی به هیچ کاندیدای نداشتند که این مهم در اعتمادسازی مردمی بسیار مهم و موثر است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است