استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

وحدت و همدلی مردم و مسئولان در شهرستان زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است

وحدت و همدلی مردم و مسئولان در شهرستان زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است

 دیدار معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با امام جمعه شهر سرابله

معاون استاندار ایلام:
✔️ وحدت و همدلی مردم و مسئولان در شهرستان زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی که صبح امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ به شهرستان چرداول سفر کرده است پس از دیدار با مجموعه دست اندرکاران انتخابات شامل هیئت های نظارت، اجرایی و بازرسی و نشست با فعالین سیاسی و احزاب شهرستان در ادامه برنامه های خود با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین فریادی امام جمعه شهر سرابله دیدار و گفتگو کرد.

معاون استاندار ایلام در این دیدار که با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد، وحدت و همدلی مردم و مسئولان را زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد و گفت: بحمدالله امروز وفاق و همدلی قابل قبولی در شهرستان چرداول به همت امام جمعه و فرماندار شهرستان و مجموعه مردم و مسئولان برقرار است.

وی در ادامه با اشاره به مقوله مهم جهاد تبیین در شرایط امروز کشور، اظهار داشت: در این زمینه همه افرادی که صاحب تریبون هستند و آنهایی که توان قلم فرسایی دارند می توانند با بیان به موقع اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت نسبت به امید آفرینی در جامعه اقدام نمایند که در این میان نقش ائمه جمعه و جماعت حائز اهمیت است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین فریادی ضمن تشکر از معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام برای حضور در شهرستان از وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان در شهرستان چرداول گفت و اظهار داشت: قطعا این وحدت و برادری در بین مجموعه دلسوزان نظام در شهرستان منتج به خدمت بیشتر به مردم و حرکت در مسیر رشد و توسعه خواهد شد.

در پایان این نشست فرماندار چرداول نیز ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات اندیشیده شده بتوان شاهد یک انتخابات باشکوه در شهرستان با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

🗓️ | چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است