استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

❑‌ اتاق فکر و شبکه‌ رسانه‌ای دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ اسلام و ترویج فرهنگ غربی است

❑‌ اتاق فکر و شبکه‌ رسانه‌ای دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ اسلام و ترویج فرهنگ غربی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:
❑‌ اتاق فکر و شبکه‌ رسانه‌ای دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ اسلام و ترویج فرهنگ غربی است/ لازمه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان، «آگاهی» و «بصیرت» است/ واکنش مردم نسبت به تحریم فرماندهان نظامی ایران توسط آمریکا، سریع و به‌موقع بود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه در همایش بزرگ فرهنگی بسیج با عنوان «مثل مصطفی» که در سالن اجتماعات دانشگاه ایلام برگزار شد، گفت: پاسداری و دفاع از فرهنگ اسلام در جهت ترویج ارزش‌های معنوی و دینی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به آن توجه شود و در راستای تقویت آن گام برداشت.

وی، یکی از اضلاع تهاجم دشمن را حوزه فرهنگ عنوان کرد و اظهار داشت: اساسی‌ترین هدف دشمن از تهاجم فرهنگی، ضربه‌زدن به اسلام، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است. 

حسنی افزود: کار کردن در جبهه فرهنگی به مراتب سخت‌تر از سایر جبهه‌ها است و از همین باب از تلاش‌های فعالین این حوزه قدردانی می‌کنیم که با تلاش بی‌وقفه در این راستا ایفای نقش می‌کنند.


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه دشمن از سال‌ها قبل تهاجم فرهنگی خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلام آغاز کرده است، ادامه داد: دشمن، امروز در حالی به دنبال ترویج بی‌حجابی در جامعه است که اتاق فکر و شبکه‌های رسانه‌ای آنها به‌دنبال هدایت افکار عمومی به این سمت است.

حسنی اضافه کرد: دشمن بعد از اجرای این سناریوها، درصدد تلاش برای فراهم کردن فرصتی جهت غبارآلود شدن فضا است تا از این طریق بتواند اهداف خود را پیاده کند که در قالب فتنه‌های پی درپی آنها نیز بروز پیدا می‌کند، در این شرایط، شناخت حق و باطل دشوار می‌شود و دشمن بستر و فضا را برای اجرای برنامه‌های خود کلید می‌زند.

معاون استاندار ایلام ایجاد فضای دو قطبی و اختلاف‌افکنی را از مهمترین راهبردهای دشمنان عنوان کرد و گفت: اغتشاشات سال گذشته بر همین رویکرد پیش رفت، لازمه خنثی‌کردن نقشه‌های شوم دشمنان آگاهی و اشراف کامل به برنامه‌های آنان است.

وی بیان کرد: اساتید، نخبگان و فعالان فرهنگی در مراکز فرهنگی، تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاهیان و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه موثر واقع شوند. 

حسنی در ادامه با اشاره به تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ۲۹ شخص و نهاد ایرانی از جمله فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و فرمانده سابق نیروی انتظامی استان نیز گفت: آمریکای جنایتکار در راستای استمرار دشمنی‌های خود تعدادی از مقامات و فرماندهان از جمله فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و فرمانده سابق نیروی انتظامی استان را تحریم کرد که جامعه واکنش سریع و به موقعی در این رابطه داشت.

وی اظهار کرد: در این رابطه، همبستگی خوبی در رسانه‌ها و سایر اقشار دیده شد و انزجار خود را از این اقدام امریکا اعلام کردند و این نشان می‌دهد که مردم ما مردمی بیدار هستند و دشمن هر حرکتی را انجام می دهد، به موقع ورود پیدا می‌کنند. لذا از همه افرادی که اظهار موضع کردند و از جایگاه سپاه حمایت کردند، قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در پایان نیز با اشاره به نقش آفرینی سپاه در ایام اربعین، از تلاش‌های مجموعه پاسداران در این ایام قدردانی کرد و گفت: سپاه همچون سال‌های گذشته در اربعین امسال نیز به خوبی پای کار آمد.


🗓سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌  
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است