استانداری ایلام

نشست بررسی مصوبات سفر به ملکشاهی با ریاست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و با حضور مجموعه اعضاء

نشست بررسی مصوبات سفر به ملکشاهی با ریاست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و با حضور مجموعه اعضاء

نشست بررسی مصوبات سفر به ملکشاهی با ریاست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و با حضور مجموعه اعضاء

استاندار ایلام در نشست پیگیری مصوبات سفر به ملکشاهی:
❑‌ مردم ملکشاهی مستحق بهترین خدمات هستند/ مصوبات سفرهای شهرستانی با جدیت دنبال می شود/ در تمامی جلسات هیچ ممانعتی برای حضور هیچ رسانه ای با هر نوع  نگاه و سلیقه ای نیست/ «ارایه خدمات صادقانه » و «دیدار بی واسطه با مردم» مهم ترین رویکرد دولت سیزدهم است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز سه شنبه ۱۶ اسفندماه در نشست بررسی مصوبات سفر به ملکشاهی با حضور مدیران کل استانی گفت: مردم ملکشاهی مستحق بهترین خدمات درمانی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی هستند.

وی  با بیان اینکه سفرهای شهرستانی یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است، گفت: هدف از سفرهای شهرستانی دیدار بی واسطه و رو در رو با مردم است.
 
استاندار ایلام بازدید از پروژه‌های شهرستانی را از دیگر اهداف سفرهای شهرستانی بیان و خاطرنشان کرد: در قالب این سفرها مصوبات سفر به هر شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمات لازم نیز اتخاذ می شود.

استاندار ایلام یکی از اولویت های مهم را تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی ذکر کرد و افزود: مدیران با سرکشی از پروژه‌ها با رفع موانع پیش روی طرح ها، تلاش کنند مصوبات سفرها در موعد مقرر به سرانجام برسند. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام ابراز امیدواری کرد، با شناسایی ظرفیت‌ها در مناطق مختلف استان و بررسی موانع پیش روی توسعه هر منطقه، خدمات قابل توجهی در این مناطق به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به میزان تردد روزانه از مرز مهران، گفت: روزانه به صورت میانگین ۱۲ هزار زائر از مرز مهران تردد می کنند، در اربعین سالجاری حدود  ۲۳ درصد تصادفات منجر به فوت و  ۵۰ درصد کل تصادفات در مقایسه با سال ۹۸ کاهش یافت که باید با رفع نقاط حادثه خیز میزان تلفات جاده ای در این استان روز به روز کاهش یابد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت دیدار با خانواده شهدا، افزود: دیدار با خانواده شهدا وظیفه ما است و همه خانواده شهدا جایگاه و منزلتی دارند و حداقل انتظار خانواده معظم شهدا سرکشی و دیدار با آنان است، هر مدیری باید در طول سال حداقل یکبار با خانواده های شهدا دیدار داشته باشد.

دکتر بهرام نیا با اشاره به تلاش و اهتمام اصحاب رسانه در انعکاس خدمات دولت، خواستار شد رسانه ها در انعکاس اخبار امیدبخش و شفافیت در اطلاع رسانی پمپاژ امید باشند.

وی با بیان اینکه هیچکس همچون رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما نمی تواند خدمات دولت و نظام را انعکاس دهد، تصریح کرد: در تمامی نشست ها هیچ ممانعتی برای حضور  هیچ رسانه ای با هر نوع نگاه و سلیقه ای نیست.

🔹گفتنی است در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرای شهرستان ملکشاهی بررسی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است