استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کشور:

مجاهدت و تلاشهای مجموعه کمیته امداد استان برای «محرومیت زدایی» و «توانمندسازی» خانوارهای کم درآمد ستودنی است

مجاهدت و تلاشهای مجموعه کمیته امداد استان برای «محرومیت زدایی» و «توانمندسازی» خانوارهای کم درآمد ستودنی است

استاندار ایلام در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کشور: 
❑‌ مجاهدت و تلاشهای مجموعه کمیته امداد استان برای «محرومیت زدایی» و «توانمندسازی» خانوارهای کم درآمد ستودنی است/ عملکرد کمیته امداد موجب اعتماد بالای مردم به این نهاد شده است/ کمیته امداد در بحث «احداث مسکن» و «اشتغالزایی» بسیار خوب عمل کرد/ رتبه برتر عملکرد کمیته امداد استان نشان از تلاش همه جانبه مدیران و پرسنل این مجموعه دارد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه سه شنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کشور، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه با اشاره به مجاهدت ها و تلاشهای مجموعه کمیته امداد در سطح کشور و استان ایلام، گفت:  اقدامات کمیته امداد استان برای محرومیت زدایی و توانمندسازی خانوارهای کم درآمد ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: عملکرد کمیته امداد موجب اعتماد بالای مردم به این نهاد شده است و تلاش این نهاد انقلابی موجب شده که مشکل اشتغال و مسکن بسیاری از نیازمندان جامعه برطرف شود.

استاندار ایلام با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد استان در بحث «احداث مسکن» و «اشتغالزایی» خانوارهای تحت پوشش، نیر گفت: کسب رتبه برتر عملکرد کمیته امداد استان در کل کشور  نشان از تلاش هم جانبه مدیران و پرسنل این نهاد انقلابی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام به بیان اینکه  ایلام از تعهد اشتغال تعیین شده پیشی گرفته است، گفت: میزان تعهد اشتغال استان ایلام ۶ هزار و ۶۷۱ نفر بوده است که تاکنون ۱۵ هزار و ۱۱۴ ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد برای استان ایلام تایید شده است که این میزان رشد ۲۶۶ میزان ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد را نشان می دهد که در این توفیقات کمیته امداد  استان نیز سهیم بوده است و جای قدردانی دارد.


وی تاکید کرد: شکل گیری کمیته امداد برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) و در راستای توجه به محرومان جامعه است و در اقصی نقاط کشور شاهد خدمات رسانی به جامعه هدف آنها هستیم.

استاندار ایلام اعلام کرد: سال گذشته ۱۰۶ میلیارد تومان مردم ایلام برای کمک به نیازمندان جامعه به کمیته امداد کمک کرده اند و امسال این میزان به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کشور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام  به کمیته امداد استان، گفت: هماهنگی و همدلی مدیران در استان ایلام بی نظیر است. 

سید مرتضی بختیاری افزود: کمیته امداد ایلام از نظر اشتغال ایجاد شده و جذب تسهیلات اشتغال جزو رتبه های برتر کشور است.

وی در ادامه افزود:  از ۴۵۰ میلیارد تومان سهم استان حدود  ۴۳۰ میلیارد تومان جذب شده است که این میزان نشان از جذب ۹۵ درصدی تسهیلات تبصره ۱۶ را دارد.

🗓️ | سه شنبه ۲ اسفند  ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است