استانداری ایلام

در نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور در تهران عنوان شد:

بهبود ۱۶ پله‌ای استان ایلام در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان

بهبود ۱۶ پله‌ای استان ایلام در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان

 در نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور در تهران عنوان شد: 
✔️ بهبود ۱۶ پله‌ای استان ایلام در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور که عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به ریاست دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم‌(ص) برگزار شد، حضور یافت. 

در این نشست که معاونان وزیر کشور نیز حضور داشتند، راه‌کارهای تحقق شعار سال " جهش تولید با مشارکت مردم" و گزارش عملکرد استانداران در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های زنجیره ارزش افزوده، انتخابات، شرکت‌های دانش‌بنیان، مسائل و آسیب‌های اجتماعی، جهش تولید و برنامه‌های پیش رو با تاکید بر ماموریت‌های استانی بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس این گزارش در ارزیابی عملکرد استان‌ها در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان (شرکت‌های دانش‌بنیان)، در سال ۱۴۰۲ استان ایلام که در سال ۱۴۰۱ رتبه ۲۷ کشوری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان داشت، در سال ۱۴۰۲ با ۱۶ پله بهبودی، به رتبه ۱۱ کشور ارتقا پیدا کرد.

در این نشست همچنین عنوان شد که میانگین رشد تعداد شرکت‌های دانش بنیان در طول سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل در ۲۶ استان کشور ۲۲/۷۳ درصد بوده و اشتغال دانش بنیان در ۳۰ استان نیز ۱۰۱ هزار نفر گزارش شده است.

گزارش برگزاری انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند‌ماه ۱۴۰۲، مسائل مربوط به دور دوم انتخابات مجلس که قرار است روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخاباتی در کشور برگزار شود، از دیگر مباحث مورد بحث و تصمیم‌گیری نشست استانداران سراسر کشور بود.
 
🗓 دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است