استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام در  کارگروه استانی فروش اموال مازاد استان:

مدیران تا پایان سال برای تعیین و فروش اموال مازاد  دستگاه های اجرایی فرصت دارند

مدیران تا پایان سال برای تعیین و فروش اموال مازاد  دستگاه های اجرایی فرصت دارند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام در  کارگروه استانی فروش اموال مازاد استان:
❑‌ مدیران تا پایان سال برای تعیین و فروش اموال مازاد  دستگاه های اجرایی فرصت دارند 

📲|  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، ناصر نجفی روز یکشنبه در کارگروه استانی فروش اموال مازاد استان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل ، افزود: ادارات کل جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی استان نسبت به تعیین تکلیف املاک و اراضی  مازاد در شهرستان های مهران و چرداول اقدام کرده و نتیجه اقدامات انجام شده را گزارش نمایند.

 وی در ادامه گفت: عملکرد برخی مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص فروش اموال مازاد رضایت بخش نیست که در این راستا دستگاه‌ها موظف هستند در فرصت ۳ ماهه تا پایان سال اراضی و اموال مازاد دستگاه ها تحت مدیریت خود را اعلام کنند.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: قانون جهش تولید دستگاه‌ها را مکلف نموده اراضی مازاد را معرفی کنند.

نجفی اضافه کرد: هر مدیر دستگاه اجرایی که اقدام به شناسایی و فروش اموال خود نکند و هزینه های اضافی جهت نگهداری ملک موصوف برای دولت داشته باشند با او برخورد قانونی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با برگزاری باشکوه استقبال از ۵۷ شهید گمنام در مهران گفت: آیین باشکوهی برای استقبال از  پیکر مطهر ۵۷ شهید گمنام  دفاع مقدس در پایانه مرزی مهران برگزار و فضای معنوی در سراسر استان ایجاد شد که روز ۶ دیماه پیکر مطهر این ۵۷ شهید گمنام تشییع می شود که  از  آحاد مردم، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی دعوت بعمل می آید که حضوری فعال داشته باشند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است