استانداری ایلام

در راستای تسهیل در تردد زوار و به دستور استاندار ایلام ایجاد می شود:

برگزاری میز خدمت در پایانه برکت جهت راهنمایی و تسهیل در تردد زوار

برگزاری میز خدمت در پایانه برکت جهت راهنمایی و تسهیل در تردد زوار

⭕️ در راستای تسهیل در تردد زوار و به دستور استاندار ایلام ایجاد می شود: 
● برگزاری میز خدمت در پایانه برکت جهت راهنمایی و تسهیل در تردد زوار 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۲۳ شهریور از بخش استقرار اتوبوس ها در پایانه برکت و سایر بخش های این مجموعه بصورت میدانی بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات زوار قرارگرفت.

استاندار ایلام در حاشیه این بازدید خواستار برگزاری میز خدمت در پایانه برکت جهت راهنمایی و تسهیل در تردد زوار توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد و گفت: تسهیل در تردد زوار و ساماندهی اتوبوس‌ها از مهمترین برنامه‌های ستاد اربعین استان ایلام است و این مهم با جدیت در دستور کار قرار گرفته است و اکنون زوار هیچ مشکلی در این راستا ندارند.

وی ادامه داد: ستادی متشکل از تعزیرات، نیروی انتظامی ،حمل و نقل جاده‌ای در پایانه برکت مستقر و به صورت جدی به خواسته‌های مردم رسیدگی و  به تخلفات برخورد می کنند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: در راستای تکریم مسافران و زوار میز خدمت نیز برپا شده و تا پایان اربعین این میز خدمت برقرار است و به صورت بی وقفه به زوار خدمات خدمت می دهند.


وی تصریح کرد؛  مواکب و آشپزخانه ها در پایانه برکت نیز با تمامی ظرفیت فعالیت می کنند و تغذیه، آب معدنی و خوراکی به میزان لازم در این پایانه توزیع می‌شود و خدمات‌رسانی به زوار رضایت‌بخش است.

دکتر بهرام نیا در خصوص استراحتگاه هایی که برای زوار  در پایانه برکت در نظر گرفته شده، گفت: چندین استراحتگاه در این در این پایانه مشخص شده که زوار  می‌تواند در این اقامتگاه‌ها استراحت کنند.

وی در ادامه گفت: در این پایانه هم‌اکنون تیم‌های امدادی برق و گاز، آب و فاضلاب مستقر شده و اورژانس و هلال احمر نیز به زوار  خدمات رسانی می کنند.

🗓️ | چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمـــین سیـدالشــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است