استانداری ایلام

با رایزنی استاندار ایلام در وزارت دفاع حاصل شد:

مجوزات لازم در جهت استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان اخذ می‌شود/از قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان در جهت توسعه استان استفاده می‌شود

مجوزات لازم در جهت استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان اخذ می‌شود/از قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان در جهت توسعه استان استفاده می‌شود

⭕️ با رایزنی استاندار ایلام در وزارت دفاع حاصل شد:
‌‌❑‌ مجوزات لازم در جهت استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان اخذ می‌شود/از قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان در جهت توسعه استان استفاده می‌شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا امروز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز این بار به وزارت دفاع رفت و با سردار محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مجموعه مدیران این وزارتخانه از جمله دکتر نامجو معاون مهندسی وزارت دفاع، سردار طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و سردار نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام سپس در دیدار با دکتر نامجو معاون مهندسی وزارت دفاع در خصوص استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان با وزیر دفاع رایزنی و گفتگو کرد و خواستار انجام این مهم در استان شد.

در این نشست در خصوص موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام بحث و گفتگو شد و در پایان تصمیمات لازم مصوب و مقرر گردید مجوزات لازم در جهت استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان اخذ گردد.

در ادامه دکتر بهرام‌نیا به همراه امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مجموعه مدیران این وزارتخانه از نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان بازدید بعمل آورد.

در حاشیه این بازدید استاندار ایلام خواستار بهره‌مندی استان از قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان با توجه به بکارگیری فناوری های جدید و تکنولوژی نو در این صنایع در زمینه‌های نفت، گاز کشاورزی و اقتصادی و اشتغالزایی و ... شد که مقرر شد از این صنایع و قابلیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده شود.  

استاندار ایلام همچنین از سردار نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع دعوت به‌عمل آورد در جهت شروع فعالیت‌های اقتصادی متناسب با استعدادهای استان در رسته‌های مختلف تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در آینده نزدیک به استان سفر کنند که با قول مساعدت ایشان مواجه شد.

دکتر بهرام‌نیا در پایان این بازدید با خبرنگار صدا و سیما نیز مصاحبه کرد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است