استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی زمینه ساز توسعه و پیشرفت در کشور است

تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی زمینه ساز توسعه و پیشرفت در کشور است

‍ ⭕️ از ۲۲۰ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد ...

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
‌‌❑‌ تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی زمینه ساز توسعه و پیشرفت در کشور است

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، با عنوان این مطلب که حضور خدام رضوی با پرچم حرم مطهر امام رضا(ع)، استان ایلام را به عطر رضوی عطرآگین کرده است، اظهار داشت: امروز مردم استان از این فضای معنوی بسیار خوشحال هستند و به طور قطع این نورانیت به قلب‌های مردم ما وارد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تمام ملت ما علاقه ویژه‌ای به امام رضا(ع) دارند و خود را نوکر و عاشق این امام همام می‌دانند و همه هستی خود را از برکت وجود امام  رضا(ع) می‌دانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ابراز کرد: امروز برگزیدگان و حاضران در این مجلس عیدی خود را از سفیران امام مهربانی‌ها که همان حضور پرچم مقدس حرم مطهر رضوی است، گرفته‌اند و این بزرگترین عیدی برای همه ما و حضار در این مجلس است.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ابراز داشت: سرانه کتابخوانی و مطالعه در کشور باید افزایش یابد، چرا که کتاب تولید دانش می‌کند و دانش تولید قدرت، اقتدار و ثروت را چه به لحاظ مادی و معنوی به دنبال خواهد داشت و این مهم بستری برای توسعه و پیشرفت کشور است.

حسنی با تاکید بر اینکه در کنار مطالعه، معرفی کتاب خوب و محتوای فاخر بسیار تاثیرگذار است، ابراز کرد: تولید محتوای فاخر بسیار مهم و ارزشمند است که  دانش بتواند منجر به قرار گرفتن در مسیر تعالی، پیشرفت و توسعه و تعالی اخلاق و معنویت در جامعه شود.


معاون استاندار ایلام با تقدیر از برگزیدگان و دست‌اندرکاران این جشنواره، خاطرنشان کرد: اینکه در این جشنواره قریب  ۱۴ هزار  و۵۰۰ نفر شرکت کننده داشته و ۲۲۰ نفر برگزیده شده است، نشان از علاقه‌مندی دوستداران کتاب در این حوزه و تلاش‌های عزیزان در این زمینه است و این در راستای ترغیب و تشویق اقشار مختلف مردم به فرهنگ رضوی و  کتابخوانی دارد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است