استانداری ایلام

استاندار ایلام در جمع فرماندهان و مجموعه سپاه استان:

لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است/روز پاسدار نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است/رسالت پاسداری در این چهار دهه به خوبی اجرا شده است

لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است/روز پاسدار نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است/رسالت پاسداری در این چهار دهه به خوبی اجرا شده است

⭕️ اگر سپاه نبود، کشور هم نبود ...

#استاندار_ایلام در جمع فرماندهان و مجموعه سپاه استان:
✔️ لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است/روز پاسدار نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است/رسالت پاسداری در این چهار دهه به خوبی اجرا شده است/سپاه در دوران دفاع مقدس با مدیریت جنگ پوزه متجاوزان را به خاک مالید/راه غلبه بر مشکلات پیش رو اتحاد و وحدت و همدلی و حضور در میدان و در کنار مردم است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا صبح روز شنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ در راستای شرکت در مراسم اعیاد شعبانیه در آستانه روز پاسدار و روز جانباز به سپاه استان رفت و در بدو ورود در مزار شهدای گمنام حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

وی در ادامه در جمع فرماندهان و مجموعه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان حضور یافت و با تبریک این ایام فرخنده از زحمات و تلاش های ارزنده سپاه در حوزه های مختلف تقدیر کرد و گفت: روز پاسدار متعلق به طلایه داران عرصه ایثار، فداکاری و خدمت و نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تبریک کسب موفقیت رتبه اول سپاه استان در کشور در بحث بهداشت و درمان و مبارزه با کرونا، گفت: امروز به پاس قدردانی و قدرشناسی از مقام پاسدار و پاسداری آمده ام.

وی عنوان این مطلب که که پاسدار سرباز خدا، سرباز امامت و سرباز حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، گفت: پاسدار و پاسداری مربوط است از زمان نبوت تا امامت به صورت یک زنجیره ای مستمر از حضرت آدم تا حضرت خاتم و این رسالت خطیر ادامه دارد تا انشاالله به دست امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه رسالت پاسداری که حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده در این چهار دهه به خوبی اجرایی شده است، اضافه کرد: لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است و همواره پاسداران در این قامت زیبا به دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی پرداخته اند.

وی در ادامه به ذکر خاطره‌های از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در این دوران با حضور سپاه و دیگر نیروهای نظامی هرچه بود تقوا، خلوص، صفا و صمیمیت و خودباوری و فداکاری بود و بین سرباز و فرمانده فاصله ای نبود و همه در یک صف در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در مورد سپاه گفت: از نظر معظم له آنچه که پایه مستحکم سپاه بوده قدرت معنویتی است که برگرفته از ایمان و تقوا است.

وی سپس به خباثت های دشمنان نسبت به سپاه پرداخت و اظهار داشت: سپاه همواره خار چشم دشمنان این آب و خاک بوده و در ۸ دفاع مقدس با مدیریت خوب جنگ با وجود نداشتن امکانات اما به حول و قوه الهی و با کمک مردم و با همراهی دیگر نیروهای مسلح چون بسیج و ارتش و ... پوزه متجاوزان را به خاک مالید.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: بعد از جنگ هم سپاه بعنوان مسئول حفظ دستاوردهای نظام در هرجایی که به وجودش نیازمند بود حضوری سرافرازانه داشته است.

وی افزود: در دوران سازندگی و دیگر دوران ازجمله محرومیت زدایی و ... با بسیج تمامی ابزارها و امکانات و گسیل نیروها موجب تحول گردید و سربلند از میادین مختلف بیرون آمد.

استاندار ایلام با اشاره به دستاوردهای مهم سپاه گفت: اگر تلاش ها، مجاهدت ها و خلاقیت های سپاه نبود ما امروز این امنیت و اقتدار و آرامشی که در کشور است، نداشتیم و در یک کلام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.  

وی در ادامه گفت: امروز در حوزه های مختلف هوا و فضا، ساخت پهپاد، موشک و ..‌. سپاه ضمن اینکه باعث بازدارندگی قوی برای دشمنان شده است، قدرت دیپلماسی کشور را نیز در عرصه های بین المللی بالا برده است. 

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی سپاه در حوزه آب رسانی در استان گفت: امروز در حوزه های دیگر چون در بحث محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور و در دور ترین نقاط استان مردم از ثمره این شجره طیبه بهره‌مند می شوند. 

نماینده عالی دولت در استان در پایان صحبت های خود ضمن تقدیر از عملکرد سپاه استان در حوزه های مختلف، اظهار داشت: قطعا این همراهی و همکاری سپاه با ارکان نظام در استان به ویژه دولت انقلابی مثمر ثمر بوده است و باعث خدمت مضاعف به مردم می شود. 

وی با عنوان این مطلب که امروز راه غلبه بر مسائل و مشکلات پیش رو اتحاد و وحدت و همدلی بین مجموعه مسئولین نظام در استان است، اضافه کرد: به فضل الهی این مهم امروز در استان به شکل مطلوبی ایجاد شده و نوید بخش افقی روشن است.

وی افزود: در این میان حضور جهادی در میدان و در کنار مردم بودن در این شرایط سخت قطعا گره گشا است و انشاءالله همه با این وحدت و همدلی بر مشکلات پیش رو غلبه خواهیم کرد.

🔹 در ابتدای این مراسم سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ضمن عرض خیر مقدم به استاندار ایلام با عنوان این مطلب که سپاه پاسداران همیشه پای ثابت و اصلی همه صحنه های دفاع از کشور و ارزش های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بوده است، گفت: سپاه علاوه بر نقش مقتدرانه در حفظ امنیت و کیان ایران اسلامی در حوزه های مختلف دیگر چون محرومیت زدایی، حوادث و بلایای طبیعی، کرونا و ... پای کار است.

وی با عنوان این مطلب که هر زمان نیاز به حضور این نیروی جان بر کف بوده بوده تمام قد در میدان حاضر بوده است، اظهار داشت: امروز هم بنا به اقتضای شرایط موجود ما در هر حالی و هر جایی و هر عرصه و صحنه ای آماده خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم در کنار دولت انقلابی هستیم.

🗓 | شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است