استانداری ایلام

استاندار ایلام

گمرک مبارزه با قاچاق کلان را در دستور کار خود قرار دهد

گمرک مبارزه با قاچاق کلان را در دستور کار خود قرار دهد

استاندار ایلام: گمرک مبارزه با قاچاق کلان را در دستور کار خود قرار دهد

🔹استاندار ایلام در نشست کمسیون قاچاق کالا از گمرک استان خواست تا تمرکز خود را بر روی قاچاق کلان بگذارد و بیان داشت: استفاده از تکنولوژی های روز و سیستم های آنلاین می تواند در کاهش قاچاق نقش بسزایی داشته باشد.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه 19 دی ماه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا گفت: فرهنگ سازی در رسانه ها یکی از راههای اصلی برای مبارزه با قاچاق است و باید مضرات  و معایب آن برای اقتصاد و اشتغال جوانان در جامعه تبیین شود. 

🔹وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مبارزه با قاچاق افزود:  قاچاق باعث بیکاری و تعطیلی کارخانجات می شود و همه ی عوامل دخیل در این زمینه باید با همدلی و همراهی ورود جدی تری نسبت به گذشته در زمینه مبارزه با قاچاق داشته باشند .

🔹نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر این که مبارزه با قاچاق نیازمند روحیه جهادی است ادامه داد: باید روحیه جهادی و فساد ستیزی را بر دیگر موارد مقدم بشمریم و یکی از راههای مناسب برای مبارزه با قاچاق حق کشف است که می توانیم برای کشف کنندگان قاچاق اختصاص دهیم . 

🔹وی با اشاره به یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان که در خصوص مبارزه با قاچاق کالا در استان بود اشاره کرد و بیان داشت: در این مصوبه آمده است که دام مازاد استان به طریق قانونی برای صادرات در نظر گرفته شود و با توجه به خشکسالی ها،  تعدادی از دامداران با کمبود علوفه مواجه شده و مجبورند دام های خود را به فروش برسانند لذا باید راهکارقانونی برای فروش دام مازاد و صادرات آن فراهم شود.

🔹حسن بهرام نیا با تأکید بر استفاده از تکنولوژی های روز برای مبارزه با قاچاق خاطر نشان کرد:  جهاد کشاورزی باید به صورت آنلاین تعداد دام های سبک و سنگین در استان و کشور را رصد کرده و براین اساس مدیریت کند 
وی همچنین خواستار تمرکز گمرک بر روی قاچاق کلان شد.

🗓 | یکشنبه  ۱۹ دی ماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است